niedziela, 27 stycznia 2013

Kubuś ma FB!!! :)

Wczoraj sobie Kubuś założył fb i gadaliśmy chyba z 4 godziny :)))
W ogóle jak kraliśmy w "Pytanie za pytanie" wiecie jakie było jego pierwsze pytanie?
Cytuję" Kiedy do mnie przyjdziesz?" Koniec cytatu :)

+Widzę, że większość z was pisała do mnie na e-mail, że chcielibyście zmiany wyglądu strony. Może zajmę się tym w następnym miesiącu :P

/Julka <3 br="">

piątek, 25 stycznia 2013

Znowu o Kubusiu z 4 c :)

Więc na dobry początek skłamał mówiąc, że ma zły humor, potem go z Moniką śledziłyśmy, potem on mnie xD
Później pisałam z nim smsy i powiedział że piecze jakieś ciasto czy coś, a ja zazartowałam żeby mi też upiekł, a on to wziął na serio i mnie zaprosił xD

/Julka

czwartek, 24 stycznia 2013

Kubuś z 4c xD

Hejoo! :)
Więc dziś w szkole nie było Maciusia... :c
Ale za to Kubuś za nami łaził z jakimś gościem... I mam nr telefonu do Kubusia, i wiem gdzie mieszka... i on w sumie niedaleko mnie mieszka :)))
wgl on mi powiedział że mnie lubi xD
I Kubuś jest taki słodki :D Ma z 130cm wzrostu, dołeczki w policzkach(  Dołeczki w policzkach są BARDZO ŁADNE jak ktoś się z tym nie zgodzi to go zjem xD)i taki cieniutki głosik :P
I ma niebieskie oczy jak ja, Mietek, Maciuś, Sławoj, Adam, Boguś i Stasiu, tylko Monika i Alan mają brązowe xDD/ Julka

środa, 16 stycznia 2013

Hmm?

Co myślicie o zmianie wyglądu bloga?
Czy podoba wam się tak jak jest, czy wolicie zmianę?
Piszcie w komentach i na e-mail:


Pozdrawiam/Jula ♥

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Podoba wam się? :)

Hej kochani :*
Postanowiłam kupić sobie torbę, i mój tato zaproponował mi sklep internetowy, gdzie wszystko kosztuje 5 funtów :)

http://www.everything5pounds.com/union-jack-patriotic-print-crossbody-p-12308.html


Co myślicie o tej torbie? Powinnam ją kupić? Czekam na odp. w komentarzach :)

Pozdrawiam, Julka :P

niedziela, 13 stycznia 2013

I am Zuzkie ;)

Heloł <333 p="p">Nie poznaliście mnie ,co ?
No więc jestem nową administratorką i bardzo się cieszę , że wraz z Julką będę prowadzić tego bloga :3
A więc witam ;)






/ Zuzkie :*

sobota, 29 grudnia 2012

Wspaniała nowina! :)

Mam dla was super wiadomość :)
....
Nasz blog będzie miał drugą Administratorkę!
A będzie nią....
....
ZUZIA!
Więc od tego momentu będziemy razem prowadzić tego bloga, mam nadzieję, że cieszycie się tak samo jak ja. Będzie za pewnie więcej wpisów :)

Pozdrawiam/Julka

środa, 26 grudnia 2012

Obraziłyśmy się na Alana :/

Już jakiś czas temu ja i Monika obrazilyśmy się na Alana. My se idziemy a nagle przed nami Alan i jego kolega. No i my idziemy dalej, nie zwracamy  na nich uwagi, a tu nagle oni gdzieś polecieli i  za 5 sekund wracają z jakąś wielką, grubą babą, ja zaczęłam uciekać, mówiłam Monice żeby też uciekała ale ona nie usłyszała(i jej nie zauważyła) i została tam(ja myślałam że biegnie za mną). No i jak sie skapnęłam to wróciłam po nią, a tej baby już nie było, i Monika mi powiedziała, że ją okrzyczała bo Alan jej powiedziałzdjęcia w łazience...lol. I my od tej chwili się do nich nie odzywamy.
Dziś mój tato przylatuje do Polski :)
Nie mogę się doczekac :)

wtorek, 25 grudnia 2012

Merry Christmas!

Łi łisz ju a mery krysmas, łi łisz ju a mery krysmas, łi łisz ju a mery krysmas end a hepi nju jer!

Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz wiele miłości, zdrowia, oraz szczęścia w życiu na nowy rok :)

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Jutro próbny... :(

Witam was:D
Jutro piszę próbny sprawdzian szóstoklasisty plus mam jeszcze konkurs.... ogólnie masakra. Ale może sobie jakoś poradzę? :)

niedziela, 2 grudnia 2012

Lolz xD

Wczoraj byłam z Maciusiem i jego kolegą na spotkaniu lol xD
I jak ich tak bliżej poznałam, okazało się że to są straszne zboczuchy!
Jezuu, nie mogę się doczekac następnego spotkania, bo tak z nich śmiałam :D
A Maciuś ma taki śmieszny śmiech ( hyhyhy) lol xD

Wybaczcie :(

Przepraszam was bardzo, że nie pisałam przez tyle czasu, ale internetu nie miałam :c
wybaczcie :[

czwartek, 22 listopada 2012

Sms on Maciusia xD

Wczoraj normalnie padłam xD
Czytam sobie książkę, i nagle dostaje smsa od Maciusia " Kuba powiedział że cie kocha!"
Hahaha, normalnie padłam xD
Jak coś, Kuba to kolega Maciusia, młodszy o dwa lata ode mnie , ja  go w ogóle nie znam ale okej xD
A dziś w szkole cały czas za mną i Moniką łazili xD A na pierwszej przerwie Maciuś wskazuje na Kubę palcem i mówi" Julka, ten Kuba" XD

sobota, 17 listopada 2012

Jesteśmy kradziejami! xD

Dziś byłam z Zuzką u kosmetyczki. Ja byłam tylko do towarzystwa :D
No i na stole leżał "jej" telefon.
Powiedziała mi żebym go wzięła i schowała do jej torby.
Potem poszłyśmy się przejść.Byłyśmy już jakiś kilometr od tej kosmetyczki. Nagle coś zaczyna dzwonić.
Patrzę na mój telefon, to nie był mój, Zuzki też bo miała go w ręce, ale dzwonienie dobiegało z jej torby.
Zaczęła przeszukiwać i znalazła drugi, taki sam telefon jaki ona ma. Odebrała i okazało się że to dzwoniła ta kosmetyczka, Zuzia powiedziała że chyba wzięła ten telefon przez przypadek bo ma taki sam.
Zaczęłyśmy się wracać, oczywiście biegłyśmy, do tej kosmetyczki. Całą drogę Zuzia m ówiła że to moja wina, ale sama mi go kazała włożyć. Zuzia oddała telefon i wyjaśniła sprawę xD
I mamy kolejną przygodę do opisania :)

czwartek, 15 listopada 2012

niedziela, 4 listopada 2012

Oni mnie nie lubią :(

Hej kochani :(
O ile pamiętacie pisałam kilka postów temu że ja i Zuzka i jej koledzy( Marcin i Kacper) idziemy do Mc.
No i wczoraj byliśmy. Tylko wczoraj się trochę dziwnie zachowywałam, w sensie dziwnie - nie tak jak zawsze. Było mi smutno z bardzo przykrego powodu. Nie mogłam być wesoła. I tutaj jest problem! Mam wrażenie że koledzy Zuzi mnie nie polubili ze względu na moje zachowanie... no i wygląd bo jestem okropna :c
No i co ja mam teraz zrobić? Bo oni są bardzo fajni i takie wariaty jak ja z Zuzką, ale wczoraj na prawdę nie mogłam się inaczej zachowywać... No i co mam teraz zrobić żeby mnie choć trochę polubili?
Co byście zrobili na moim miejscu?
 Piszcze w komentarzach.

Pozdrawiam, Julka :3

czwartek, 1 listopada 2012

Dziś już raczej nie będzie wpisu :'(

Mój brother dziś robi format komputera i nie wiem czy dam radę zrobić kolejny wpis :(
Jutro na pewno będę  :)
Trzymajcie się :)

Jesteście wspaniali ! :*

Wczoraj Wam pisałam że jest 480 wejść i żebyście dobili do 500 :D
I jest już 516! :)
Można na was liczyć, jesteście wspaniali :)

środa, 31 października 2012

Mc Donald's xDD

Hejoo! :)
Najprawdopodobniej w sobotę idę z Zuzią i kolegami(których nie znam ale ok xD )do mc :D
Tylko jestem chora :(
Mam nadzieję że do soboty mi przejdzie...

Jej *.*

KOCHANI!
Mój blog został wyświetlony 480 razy :)
Dobijamy do 500 ? :)

wtorek, 30 października 2012

ROZMAWIAŁAM Z ALANEM!!! :*

Hahahaha :D
Wczoraj rozmawiałam z Alanem ♥
Jezuuu! Co to była za rozmowa ♥
Jestem najszczęśliwszym człekiem na ziemi  :)
Nie mogę się doczekać aż wyzdrowieje i go zobaczę.

P.S. Nie było Maciusia w szkole :(

Jestem chora :)

Pewnie się zdziwicie, czemu się tak ciesze że jestem chora :D
A to tylko dlatego ze dziś straciłam historię z moim " kochanym" panem xD (to kochanym to sarkazm)
No niby jest fajny i wgl, no ale jest strasznie zboczony O.o
Czemu jest zboczony? Opowiem innym razem :)

piątek, 26 października 2012

MAM JEGO NUMER!

Jestem taka szczęśliwa!! Mam numer Michała!!!
I pisałam z nim:D
Ja pierdziele, nie wiem, jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi ♥

Do tego mam jeszcze nagranie z Alanem i Michałkiem ☻
hahaha :***

piątek, 19 października 2012

Zuzia!

Weź, jak czytasz to to przyjdź do mnie albo sie chociaż odezwij bo nie mamy kontaktu :<

Znów o Michale :)

Michał mnie lubi!  A mnie lubi! Michał się mnie NIE boi, powiedział mi to dziś!
Okazało się ze on ma aż 16  plakatów z Michaelem Jacksonem.
I ON MNIE LUBI!
Sorry, strasznie się cieszę! i Mi odbija ale to szczegół. DOTKNĘŁAM GO!!!!!!!!!!!!!

poniedziałek, 15 października 2012

I znowu przegapiłam! ;c

Wczoraj Monika do mnie zadzwoniła... i zgadnijcie co :<
Znów zaczęła piszczeć jak oszalała.
"Julka, Mietek był na placu i powiedziałam mu Cześć a on mi odpowiedział Cześć!!!"( u nas plac to takie coś gdzie na przeciwko jest dom kultury, na samym środku placu jest fontanna a naokoło różne sklepy, lody włoskie i amerykańskie, zapiekanki itd.[ P.S. Na placu sprzedają najlepsze shake'i mleczne na świecie])
Miałam już jechać na plac (Mój dom od placu jest oddalony około 5 kilometrów), ale ona mi powiedziała że już poszedł :c
Ale w pewnym sensie się cieszę, że mu powiedziała cześć ponieważ Mietek jej nie zna i zapewne już jej nie lubi bo ona jak mówi cześć to robi jakieś dziwne miny i ogólnie...
Mietek mnie na pewno lubi bo się ciągle na mnie gapi i do mnie uśmiecha... a tak a propo's widziałam go ostatnio w kościele i całą mszę się na mnie gapił ^^

niedziela, 14 października 2012

Maciuś ♥

M&M's :D
Dziś opowiem o Maciusiu :) Maciek to tak naprawdę Michał, ale ja i Moja najlepsza przyjaciółka ze szkoły(podkreślam ze szkoły) - Monika - mówimy do niego Maciuś ponieważ On chodzi z nami na kółko muzyczne, a rok temu na kółko chodził taki Maciek :D I jak Maciek z tamtego roku był jedynym chłopakiem na kółku to teraz Michał jest jedynym chłopakiem na kółku oczywiście :D
Poza tym bardziej pasuje do niego Maciek niż Michał, nie wiem dlaczego xD
On udaje zawsze że się nas boi, ale na szczęście tylko udaje :D Ucieka przed nami na korytarzu itp.
W ostatni wtorek była dyskoteka u nas w szkole od 17, a on jak wychodził ze szkoły koło 13;30 to mi powiedział żebym czegoś tam nie robiła(akurat nie słuchałam xD) bo ze mną nie zatańczy na dyskotece(Aaaaaaa!!!!!!). Mówiąc to tak jakby powiedział że chce ze mną zatańczyć( Podwójne Aaaaaa!!!!!), ale ze mną nie zatańczył(smutasek ;c).
Zapomniałam powiedziwć - on dopiero w tym roku doszedł do naszej szkoły. Wcześniej mieszkał bodajże we Włoszech(zazdroszczę mu ♥).
Nie wiem co by tu jeszcze powiedzieć.... a, no właśnie, powiedział mi że mnie lubi!!!!!!!! Aaaaaaa!!! Podnieta xD
Czy wy to rozumiecie, Maciuś mnie Lubi!!!!(Sorry, głupawka xd)
Szkoda, że jest młodszy i to o 2 lata :<
O ile dobrze pamiętam on ma niebieskie oczy, tak jak Mietek i JA!!!!!! Nasza trójka( Maciek, Mietek i ja) mamy ze sobą tyle wspólnego...:)
A, i zapomniałam powiedzieć Michał-Maciek Też jest fanem Michaela Jacksona jak ja :)
Ostatnio zjadłam z nim całą paczkę M&M'sów :)

czwartek, 20 września 2012

Alan ♥

Może i to dziwne, ale ja i Monika już zastąpiłyśmy Mietka( za którym dalej szalejemy xD) Alanem - chłopcem z 2 klasy który sięga mi do ......bioder xD. Wgl dziś jag go widziałyśmy, zaczęłyśmy piszczeć i w końcu wykrzyczałyśmy "Cześć Alan" to od do nas żebyśmy uspokoiły, a my do niego że nie mozemy  a on że jesteśmy jego fankami xD

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Ja i moi znajomi :D

Noc ♥
Ja i moi znajomi lubimy siedzieć do późna (22-23) na polu. Jest wtedy super. Me gusta :D

Barwniki spożywcze

Mam podniete, dziś przyszły mi barwniki spożywcze i już mam kolorowe palce :D
Żygam tęczą xDDD

Czerwony lakier :D

Ja i moja prfzyjaciółka Zuzka 20 lipca byłyśmy w Krakowie. Chciałyśmy kupić sobie kosmetyki, więc poszłyśmy do pewnego sklepu z kosmetykami(ceny tam były kosmiczne, prawie 300 zł za jakiś 5 mil. błyszczyk 'o'). Wszystko było tam takie drogie, więc założyłam się z Zuzą że jak znajdzie coś poniżej 20 zł to jej to kupie, tylko najpierw musi to odkręcić. Poszłyśmy pomalować się testerami( ochroniarze patrzyli na nas jak na wariatki). Potem zaczęłyśmy szukać kosmetyku poniżej 20 zł. Po jakimś czasie - znalazłyśmy czerwony lakier za 11,99. Gdy Zuzia zaczynała go odkręcać, szkło pękło i nie wiedziałyśmy co zrobić. Odłożyłyśmy go na miejsce i wyszłyśmy mówiąc ciche " Do widzenia". stoimy pod sklepem, a tu nagle słyszymy huk. Zobaczyłam tylko wielką czerwoną plamę na podłodze i rozbite szkło. Odłożyłyśmy go wcześniej tak nieumiejętnie że zaraz spadło. Zaczęłyśmy uciekać. Dobiegłyśmy do rynku i tam była taka pompa(jak się pompowało to leciała woda) i ja pompowałam żeby Zuzia mogła umyć ręce, bo miała całe z lakieru. Nie chciało schodzić, więc szybko pogoniłyśmy do innego sklepu kosmetycznego kupić zmywać do paznokci i waciki. Gdy już Zuzia zmyła czerwony lakier z dłoni okazało się że były trochę pokaleczone, ale tylko troszeczkę. Poszłyśmy dalej w miasto, i do dziś się śmiejemy, ze na sklepie wiszą nasze zdjęcia z napisem "Poszukiwane"(ale tak nie było tylko sobie myślimy jak by było gdybyśmy na serio były poszukiwane xD), tego zdarzenia nie zapomnę do końca życia :)

Wypadek...

Ostatnio na mojej ulicy był wypadek samochodowy, więc ja i moja przyjaciółka Zuzia poszłyśmy sprawdzić co się stało.
Jakaś rodzina jechała na wakacje przyczepą kempingową i jakiś gościu jechał 150 km na godz i wjechał w tą przyczepę. Przyczepa się roztrzaskała a to auto co jechało 150km/h zaczęło dachować. 

Zdjęcie z wypadku
Na szczęście wszyscy przeżyli.

Tak na początek ;)

Cześć ;)
Mam na imię Julia.
Dziś założyłam swojego 1-szego bloga.
Czemu akurat " W krainie kota"?
Ponieważ kocham kotki ♥
Blog nie będzie o kotach, choć może coś czasem napiszę o tych futrzakach, będzie raczej o moim życiu, przygodach itd.
Więc mam nadzieję, że czasem zerkniecie na mojego bloga :]
 Buziaczki, Jula ♥